Door Dieuwke van Bekkum

Wij volgen de ontwikkelingen rondom het coronavirus uiteraard ook op de voet om de gezondheid en veiligheid van iedereen in acht te nemen. Dit doen wij mede gebaseerd op de adviezen van het RIVM en de overheid. De medewerkers van Advisie, ComputerPlan en Relead werken om deze reden overwegend vanuit huis.

Hoe kunnen wij u van dienst zijn?

Consultancy 
Onze consultants helpen u ook in deze periode graag verder en de afspraken die al gepland staan kunnen remote plaatsvinden. Heeft u vragen omtrent uw situatie dan kunt u contact met ons opnemen door een mail te sturen naar planning@advisie.nl.

Adviseurs| Accountmanagers
Onze adviseurs staan voor u klaar om u te helpen. Zij staan u graag telefonisch te woord of maken een afspraak die natuurlijk ook remote kan plaats vinden. Verstuur uw aanvraag via onderstaand formulier en zij nemen contact met u op.

Servicedesk Advisie
Voor al uw vragen met betrekking tot het functioneren van uw software kunt u ons nog steeds bereiken van maandag t/m vrijdag van 08:00 uur tot 18:00 uur

Klantportaal
Via ons klantenportaal kunt u ook vanuit huis vragen indienen bij onze Servicedesk, de status inzien van lopende verzoeken en informeren wij u. Ga naar: https://advisie.nl/klantportaal.

Heeft u nog geen inlog voor het klantportaal vraag hem dan nu direct aan via servicedesk@advisie.nl.


Wij doen er alles aan om samen met u deze periode goed door te komen en u nog steeds te voorzien van onze dienstverlening en service. Mocht u andere vragen hebben dan kunt u uiteraard ook contact met ons opnemen. Laat het ons weten door onderstaand formulier in te vullen. Wij horen graag van u. 

Laat hier uw gegevens achter, dan nemen we contact met u op