Mijn Synergy Office Integration doet het niet, hoe verder?

Wanneer uw Synergy Office Integration (SOI) het niet doet, zijn er verschillende acties die u kunt ondernemen. 

Herinstallatie
Veelal kan een corrupte installatie of update de aanleiding zijn dat SOI niet meer naar behoren werkt. Een herinstallatie wordt dan aangeraden. U kunt de applicatie verwijderen en opnieuw installeren door de volgende stappen:

  1. Ga naar [Start > Uitvoeren], type vervolgens ‘Regedit’ en druk op OK.
    2. Navigeer naar HKEY_Current_User > Software > Microsoft > Office > Word > Addins.
    3. Verwijder de registersleutel ‘Exact.ESE.Office.Word’.
    4. Tenslotte, navigeer naar de applicatie ‘Programma’s installeren of verwijderen’ en de-installeer SOI van uw werkstation.

Vervolgens kunt u SOI opnieuw installeren via het menu pad in Synergy: [Tandwiel > Algemeen > Office: Installaties]. Voer vervolgens de installatie uit met administrator rechten.

SOI start niet automatisch op na lang wachten
Het kan zijn dat SOI niet automatisch opstart, ondanks het feit dat de SOI wel is geïnstalleerd.

Microsoft Office heeft een check op langzame invoegtoepassingen ingebouwd. Als de Synergy Office Integrator langer dan 30 milliseconde nodig heeft om volledig geladen te worden, ervaart Office dit als een probleem en zal deze het automatisch opstarten van de invoegtoepassing uitschakelen.

Meer vragen over Exact Synergy? Klik dan hier.

Hebben wij uw vraag over de Synergy Office Integration (SOI) nog niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze afdeling Servicedesk via het telefoonnummer 0800 23 84 743 of stel uw vraag op ons klantportaal.