Hoe realiseer je een optimaal e-commerce proces?

In de maanden december 2021, januari en februari 2022 kun je nu kosteloos 2 uur lang gebruik maken van de kennis en ervaring van één van onze adviseurs. Het gesprek is op afstand via Teams of Teamviewer. *actievoorwaarden

We kijken samen naar de mogelijkheden

We kijken samen vooruit en vertalen mogelijkheden naar specifieke oplossingen voor jouw organisatie. Afhankelijk van jouw behoefte. Je kunt denken aan:

  • Wat komt er allemaal kijken bij een goed e-fulfilment proces?
  • Hoe zorg ik dat alle data vanuit mijn webshop direct en automatisch in Exact terecht komt?  
  • Hoe kan ik snel en overzichtelijk support vragen of RMA's afhandelen binnen Exact?
  • Wat zijn de voordelen van een PIM systeem en is een goed WMS echt noodzakelijk?
  • Hoe krijg ik inzicht in prestaties van mijn webshop met Business Intelligence?
  • Welke koppelingen zijn er beschikbaar en nodig om mijn webshop te koppelen met Exact?
Hoe reserveer ik mijn plek?
  • Vul direct hieronder het formulier in en wij nemen contact met jou op.
  • Neem contact op met jouw vaste contactpersoon.
  • Stuur een mail naar of bel +31 (0)35 60 36 500

 

ACTIEVOORWAARDEN

Voorwaarden voor kosteloze inzet van 2 uur remote advies:

  • De actieperiode loopt van 29 november 2021 t/m 28 februari 2022.
  • Het consult vindt uiterlijk 31 maart 2022 plaats via MS Teams.
  • Maximaal 1 consult per organisatie tijdens de actieperiode.
  • Planning in onderling overleg.
  • De actie kan niet worden verrekend met opdrachten of in geld worden uitgekeerd.
  • Planningen op basis van beschikbaarheid consultant.
  • Voor deze actie geldt vol = vol. Geen ruimte in de planning is geen advies.