Uw vertrouwde en innovatieve adviseur

Advisie is in 37 jaar uitgegroeid tot een vertrouwde en innovatieve adviseur die haar klanten ontzorgt door het optimaliseren van branchespecifieke processen. Naast het servicegericht leveren en projectmatig implementeren van software oplossingen, ontwikkelt de Custom Solutions afdeling ook haar eigen software die naadloos aansluit op Exact Software én bouwt zij klantspecifiek maatwerk.

 

Onze missie en visie

Advisie | Uw vertrouwde en innovatieve Adviseur

"Advisie ontzorgt u en uw klanten door het optimaliseren van branchespecifieke processen."

Advisie bedient klanten in geselecteerde branches; de toegevoegde waarde komt voort uit kennis van úw zaken. Onze organisatie ondersteunt u bij het verkrijgen en behouden van een commerciële- en organisatorische voorsprong waardoor u úw onderscheidend vermogen kunt versterken.

Advisie levert kwaliteit met specialisten in uw branche. Om aan uw klantvraag te kunnen voldoen en u optimaal te bedienen, beschikt Advisie naast eigen specialisten over een netwerk van strategisch gekozen professionals en partners.

Exact Platinum Partner

Advisie is Exact Platinum Partner. Deze certificering geeft u de garantie dat u zaken doet met een partner met kennis van uw zaken. Ook is Advisie gecertificeerd partner van gerenommeerde leveranciers waaronder Sumatra Software, Scan Sys, Orbis Software, Elvy, Transsmart, Trancon en Optimizers. Daarnaast ontwikkelt de Custom Solutions afdeling maatwerk conform de strenge eisen van Exact. Het keurmerk 'Certified Exact Add-on' geeft u dus de garantie dat ontwerp, test en ontwikkeling van het maatwerk door Exact gecertificeerd zijn.

Branchegericht

Om u optimaal te kunnen bedienen werkt Advisie branchegericht. Zo bent u ervan verzekerd dat onze experts alle benodigde kennis en ervaring van u én uw klanten hebben.

Advisie is specialist in de volgende branches:

Eigen supportdesk

Advisie heeft een eigen supportdesk. Dat is prettig omdat onze specialisten uw organisatie en situatie als geen ander kennen. Dit geeft u de zekerheid dat u snel en vakkundig geholpen wordt. De supportmedewerkers, consultants en projectleiders werken nauw samen om uw klanttevredenheid te garanderen. Op de Service Solutions pagina  vindt u alle informatie over onze diverse servicepakketten.

De supportafdeling is tijdens werkdagen bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08:00 uur tot 18:00 uur.

Kies de supportdesk die bij u past