Over de functie

De Servicedesk is het kenniscentrum binnen Advisie en staat dagelijks in contact met onze klanten. Als technisch Servicedesk Medewerker ben je de spin in het web als het gaat om het analyseren en oplossen van technische vraagstukken. Je bent hét aanspreekpunt voor de klant. Het oplossen en coördineren van vraagstukken vraagt om goede contacten binnen de eigen organisatie en met onze partners. In een Advisie Cloud omgeving beheer je bovendien de applicatie laag voor onze klanten, zorg je voor installaties en updates en verhelp je eventuele storingen. De beschikbaarheid van de applicatie(s) is van essentieel belang voor onze klanten, dit brengt een grote verantwoordelijkheid met zich mee.

Jouw team bestaat uit een groep enthousiaste collega-specialisten die ambitieus zijn en tot het uiterste gaan om het beste voor de klant te betekenen. Jouw rol is essentieel voor de klanttevredenheid en je krijgt daarmee veel verantwoordelijkheid. Iedere dag komen er nieuwe uitdagingen op je pad en geen dag is hetzelfde! Deze baan biedt een uitstekende gelegenheid om veel te leren, kennis op te doen en jezelf te ontwikkelen. Er is ruimte voor eigen inbreng en veel afwisseling in je taken.

Jouw verantwoordelijkheden:

  • Het bieden van technische ondersteuning en oplossingen aan onze klanten via ons klantenportaal, telefonisch, remote support of in voorkomende gevallen op locatie bij klant of toeleverancier.
  • Het installeren, updaten en beheren van (Exact) applicaties in een eigen Cloud omgeving.
  • Het periodiek monitoren van klantomgevingen om continuïteit te waarborgen en het rapporteren hiervan.
  • Het coördineren van het oplossen van vraagstukken in samenwerking met de klant, jouw collega’s en externe partners.
  • Het bewaken van de doorlooptijden van vragen en het nakomen van (SLA) afspraken met onze klanten. Jij bent eigenaar van het vraagstuk.
  • Je bent aanspreekpunt voor je collega’s op het gebied van technische uitdagingen.
  • Het zorgen voor kennisoverdracht aan je collega’s door het documenteren van technische oplossingen van vraagstukken en het organiseren van kennisoverdrachtssessies.
Uitstekende arbeidsvoorwaarden
Ruimte voor opleidingen en cursussen
Laptop en smartphone van de zaak
Naar het sollicitatie formulier

Jouw profiel

  • Je hebt een afgeronde HBO opleiding of een afgeronde MBO+ opleiding met HBO werk- en denkniveau
  • Je hebt enige ervaring als systeembeheerder of applicatiebeheerder en/of ben je bekend met Cloud omgevingen
  • Je bent bekend met IT beheerprocessen (bijv. ITIL)
  • Je bent analytisch, servicegericht en in staat om zelfstandig oplossingen te vinden op gebied van de technische vraagstukken
  • Je bent klantgericht, communicatief, stressbestendig, oplossingsgericht en wat je nog niet kent, maak je je snel eigen
  • Uitstekende beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal
  • (Basis) kennis van:
    • Windows platform(en) en netwerken;
    • Active Directory (AD);
    • Microsoft SQL Server, SQL tools, SSRS en SSIS;
    • Het schrijven en analyseren van SQL query’s;
    • Internet Information Services (IIS).
  • Het is een pré als je ook beschikt over kennis van:
    • Microsoft AppV en Virtual Machines (virtualisaties);
    • Webdav;
    • Microsoft Azure;
    • Progress;
    • Exact Globe, Exact Financials, Exact Synergy, of andere administratieve ERP- oplossingen

Advisie biedt

  • Een uitdagende functie met alle ruimte om jezelf te ontwikkelen
  • Onderdeel van een prijswinnend team met gezellige en gedreven collega's
  • Een marktconform salaris met uitstekende arbeidsvoorwaarden
  • Een mooie werkplek in het midden van Nederland (Eemnes) die per auto goed bereikbaar is
  • De beschikking over een laptop en mobiele telefoon
  • Een gezellige vrijdagmiddagborrel

Solliciteren

Om direct te solliciteren vul je hiernaast je gegevens in. Bij vragen kun je contact opnemen met Gerrie Groen via recruitment@advisie.nl.

Acquisitie o.b.v. vacatures wordt niet op prijs gesteld en er zal niet op worden gereageerd.

Herken je je in dit profiel?
Dan willen we je erg graag leren kennen.