Hoe kan ik digitaal een service afspraak inplannen met behulp van Portal Builder?

Met Portal Builder kunt u uw klanten of relaties eenvoudig digitaal een service-afspraak laten inplannen met bijvoorbeeld een medewerker of monteur. Hoe dat werkt? Dat hebben we hieronder uitgelegd.

  • Uw klant wil digitaal een service afspraak inplannen met een van uw medewerkers en vult op uw website een formulier in
  • In het webformulier kan uw klant de gewenste datum, tijd en locatie aangeven. Ook kan hij een voorkeur voor een medewerker aangeven 
  • Na het invullen van het formulier wordt er een workflow gestart binnen Exact Globe of Synergy Enterprise en ontvangt de afdeling Planning het verzoek
  • Er wordt vervolgens een afspraak ingepland en uw klant wordt via een email op de hoogte gesteld van de afspraak
  • Mocht uw klant de service afspraak afspraak digitaal willen wijzigen, dan kan hij dit middels een webformulier aangeven
  • De volledige correspondentie tussen uw medewerker en uw klant is zichtbaar voor de klant; zo wordt de druk op uw klantenservice direct verlicht!

Wilt u ook graag uw relaties de mogelijkheid geven om digitale serviceafspraken in te plannen? Neem dan contact op met Stefanie van den Born. 

Gratis advies