Hoe regelen we het proces van ‘bestellen tot betalen’ zo efficiënt mogelijk?

In plaats van te werken met ‘eilandsystemen’ biedt onze geïntegreerde oplossing mogelijkheden om het bestel- en betaalproces binnen uw organisatie te optimaliseren. Hierdoor reduceert u enerzijds de hoeveelheid handmatige handelingen en anderzijds heeft u snel inzicht in de stand van zaken. Als budgetverantwoordelijke wilt u het beschikbare budget, de openstaande facturen en de inkoopaanvragen met één druk op de knop weten. Door deze informatie met elkaar integreren, beschikt u altijd over de meest actuele stand van zaken. Hierdoor kunt u een gedegen beslissing nemen. Daarnaast is inzicht in de lopende inkoopcontracten met uw leveranciers essentieel. Om de voorkomen dat er geld wordt verspild met het niet tijdig opzeggen van lopende contracten, kunt u met onze software een signaal in uw workflow krijgen. Deze heeft inzicht in gegevens als: lopende contracten per leverancier, doorlooptijden, prijzen en contactgegevens per relatie. Wilt u hierover meer weten neem contact met ons op (telnr. 035 - 60 36 500) voor een vrijblijvend advies.