Hoe zorg ik voor een consistente klantervaring op verschillende verkoopkanalen?

Het bieden van een consistente klantervaring begint met het efficiënt centraliseren en beschikbaar maken van data.

De Webshop Connector, beschikbaar voor Magento, Shopware, WooCommerce en Prestashop, optimaliseert uw bedrijfsprocessen door volledige synchronisatie tussen en Exact ERP en uw webshop.

Doordat data gesynchroniseerd wordt tussen uw e-commerce platform en uw Exact ERP beschikt u altijd en op elk platform over de juiste data, die u desgewenst aan uw klanten kunt tonen. Al uw medewerkers werken met de correcte data en op deze manier zorgt u voor consistentie; zowel in uw processen als in klantervaring.

Integreer uw systemen voor een consistente klantervaring

De integratie tussen uw systemen vermindert de kans op fouten en verlicht de administratieve druk zodat u zich kunt focussen op succesvol online ondernemen.

Wat ook bijdraagt aan een consistente klantbeleving is uw klanten de mogelijkheid geven om 24/7 contact met uw organisatie op te nemen zodat zij zelf toegang en inzicht krijgen in bijvoorbeeld hun order-of bestelhistorie, het aanmelden van een retour of het aanpassen van hun NAW-gegevens. 

Portal Builder is desgewenst in uw huisstijl aan te passen en kent een single sign on; uw klanten hoeven slechts eenmaal in te loggen op uw website of webshop. en zo zien ze dus niet dat ze eigenlijk overstappen naar het Portal Builder platform. De ultieme consistentie klantervaring.  

Met behulp van de interactieve formulieren van Portal Builder geeft u uw klanten de mogelijkheid om op een moment dat het hen uitkomt contact op te nemen met uw organisatie. 


Wilt u uw klanten ook een consistente klantervaring bieden op alle verkoopkanalen? Neem voor meer informatie contact op met Stefanie van den Born.