Wat ga je doen
De IT servicedesk is het kenniscentrum binnen Advisie en staat dagelijks in contact met onze klanten om het gebruik van onze producten te optimaliseren. Jouw team bestaat uit een groep enthousiaste collega-specialisten die ambitieus zijn en tot het uiterste gaan om het beste voor de klant te betekenen. Als servicedesk-specialist richting de IT heb jij de expertise in huis en ben je hét aanspreekpunt voor de klant.
Jouw rol is essentieel voor de klanttevredenheid en je krijgt daarmee veel verantwoordelijkheid. Je werkt niet via een script en geen dag is hetzelfde. Je gaat de vraag van de klant zo goed mogelijk achterhalen en jij biedt ze de beste oplossingen. Deze functie biedt een uitstekende gelegenheid om veel te leren, kennis op te doen en jezelf te ontwikkelen. We blijven continu investeren in jouw persoonlijke ontwikkeling.
Jouw profiel
- In het bezit van een mbo-3 of 4 diploma in de richting ICT;
- Technisch onderlegd met affiniteit voor technologie;
- Basis kennis van Office 365, Windows server, ActiveDirectory;
- Je staat stevig in je schoenen en je bent stressbestendig;
- Communicatief sterk, zowel mondeling als schriftelijk;
- Je vraagt goed door om erachter te komen wat de problemen zijn van de eindgebruiker;
- Een goede beheersing van de Nederlandse en bij voorkeur Engelse taal
"Mijn collega’s zijn samenwerkingspartners:
we zijn betrokken, hebben expertise en een gezamenlijk doel."
Ali Simsir | Teamlead Servicedesk
Lees zijn verhaal

Advisie biedt
- Een uitdagende functie met alle ruimte om jezelf te ontwikkelen.
- Onderdeel te worden van een prijswinnend team met gezellige en gedreven collega's.
- Prima arbeidsvoorwaarden.
- Een mooie werkplek in Delft, vlakbij de A13 dus per auto goed bereikbaar.
- De mogelijkheid om (deels) vanuit huis te kunnen werken.
- De beschikking over een laptop.
Solliciteren
Om direct te solliciteren vul je hiernaast je gegevens in. Bij vragen kun je contact opnemen met Gerrie Groen via recruitment@advisie.nl.
Acquisitie o.b.v. vacatures wordt niet op prijs gesteld en er zal niet op worden gereageerd.