Door Advisie
6 minuten

Na een aantal jaren in de top 3 te zijn geëindigd, is Advisie weer terug op de hoogste trede van het podium. Advisie heeft de afgelopen jaren veel geïnvesteerd in het ontwikkelen van mooie nieuw business proposities op de verschillende verticals binnen de Exact markt. Advisie is een terechte winnaar van de titel: Sumatra Partner van het Jaar 2018.

Beschikbare data omzetten naar realtime en bruikbare stuurinformatie

Wim van Twillert, commercieel directeur Advisie: “Sumatra heeft een out-of-the-box oplossing voor operationele Exact rapportages die zich keer op keer bewezen heeft bij een grote selectie van onze klanten. Zij halen winst uit de oplossing, door te zorgen dat hun beschikbare data wordt omgezet naar realtime en bruikbare stuurinformatie. Onze focus ligt op het ontwikkelen van nieuwe dashboards, hiermee verwachten wij nog meer resultaat te behalen in de toekomst.”

Data uit Exact Globe combineren met data uit Exact Synergy

Sumatra feliciteert Advisie met het behalen van deze mooie prestatie en bedankt haar voor de prettige samenwerking in de afgelopen jaren. Marijn Hoorn, Channel Manager van Sumatra: “Sumatra heeft al jarenlang een vaste plaats gekregen binnen het palet aan oplossingen van Advisie. Bij de Advisie-klanten is er nog altijd veel vraag naar interactieve, complete en realtime operationele informatie. Steeds vaker wordt informatie uit Exact Globe gecombineerd met data uit Exact Synergy en/of andere applicaties, waardoor gebruikers nog sneller beschikken over complete en voor hen relevante informatie.”

“Advisie maakt voor de interne informatievoorziening zelf ook intensief gebruik van Sumatra. Alle medewerkers zijn altijd goed geïnformeerd en dus beter in staat om sneller en effectiever te werken. Advisie blijft ook de komende jaren voor de afdelingen sales, support en consultancy investeren in kennis van Sumatra. Dit heeft in 2018 geleid tot nog meer tevreden klanten en een aanzienlijke omzetgroei, wat Advisie de zeer verdiende titel ‘Sumatra Partner van het Jaar 2018’ heeft opgeleverd.”

 

Op de foto ziet u van links naar rechts: Mark de Waard, directeur Advisie, Marijn Hoorn, Channel Manager Sumatra en Wim van Twillert, commercieel directeur Advisie.