Service Level Agreement
Comfort

Past de Essentials, Extensive of Exclusive SLA niet bij jouw situatie? Met de Comfort SLA kijken we samen naar de invulling en maken we deze op maat voor jouw organisatie.

De kosten van een servicepakket vallen lager uit dan wanneer je kiest voor Comfort, zelfs als je enkele onderdelen niet nodig hebt. De Comfort-oplossing is interessant als een servicepakket niet volledig aan je servicebehoefte voldoet, met Comfort kun je aanvullende afspraken maken specifiek voor jouw organisatie.

Comfort zorgt voor een naadloze aansluiting tussen jouw wensen en onze diensten. Met als doelstelling om de service te verlenen die jij nodig hebt.

Vergelijk de drie Service Level Agreements (SLA's)

De verschillen en mogelijkheden van onze SLA-pakketen in één brochure.

Het samenstellen van een Comfort SLA

Het Comfort SLA biedt maatwerk afspraken van de gegeven service. Het Service Level Agreement legt afspraken vast over beschikbaarheid, respons- en oplostijden.

  • Heb je een keuze gemaakt, dan bepaal je zelf welke applicaties en onderdelen toegevoegd worden aan de SLA, zoals: rapportages, koppelingen en taken. Dit noemen we de ‘configuratie items’.
  • De gemaakte afspraken gelden integraal voor alle applicaties en oplossingen die daarin zijn opgenomen. Op applicaties die je niet hebt opgenomen, ontvangt je basisondersteuning.

Ronald helpt je graag verder met het kiezen van de juiste SLA.

Waar kunnen wij je bij helpen?

Wil je weten wat we met jouw gegevens uit dit formulier doen? Lees dan onze privacyverklaring.