Advisie biedt u drie standaard servicepakketten óf service op maat. De servicepakketten van Advisie zijn Essentials, Extensive en Exclusive. Een servicepakket is samengesteld uit die servicecomponenten die het beste aansluiten op de mate van zekerheid, ondersteuning en service waar uw organisatie behoefte aan heeft.

Wanneer u specifieke eisen of wensen heeft, of uw organisatie vraagt om afwijkende afspraken op meerdere, kritische onderdelen, biedt Advisie de service solution Comfort. Over alle servicecomponenten kunnen in detail aanvullende en afwijkende afspraken worden gemaakt.

Definitieve keuze en configuratie
De kosten van een servicepakket vallen lager uit dan wanneer u kiest voor Comfort, zelfs als u enkele onderdelen niet nodig heeft. De Comfort-oplossing is interessant als een servicepakket niet volledig voorziet in uw servicebehoefte en u aanvullende en afwijkende afspraken wilt maken.

Heeft u een keuze gemaakt, dan bepaalt u zelf welke applicaties en onderdelen u toevoegt aan uw servicepakket, zoals rapportages, koppelingen en taken. Dit noemen we de ‘configuratie items’.

De gemaakte afspraken gelden integraal voor alle applicaties en oplossingen die daarin zijn opgenomen. Op applicaties die u niet heeft opgenomen, ontvangt u basisondersteuning.

Deel uw wensen met uw SLA adviseur

Ronald Everts vertelt u graag meer over de mogelijkheden van onze SLA pakketten.
Bel hemop werkdagen tussen 8.30 en 17.00 uur op +31 (0)6 10 389 756 of stuur een bericht.