Service Level Agreement
Exclusive

Een Exclusive-SLA biedt organisaties die hoge eisen stellen aan onze service het hoogst mogelijke serviceniveau. Maar ook versiebeheer (configuratie items, aanverwante software & systeemvereisten applicaties).

In deze SLA krijg je; de kortste respons- en oplostijden, calamiteitenservice op locatie, service gericht op continu beschikbaarheid van kritische applicaties, Problem Management, Change Management, Configuration Management en SLA Management.

Je beschikt over een persoonlijke SLA-manager die je organisatie kent, de gemaakte afspraken bewaakt en direct maatregelen neemt in het geval van calamiteiten. Ondersteuning buiten reguliere kantoortijden is op afspraak mogelijk.

Vergelijk de drie Service Level Agreements (SLA's)

De verschillen en mogelijkheden van onze SLA-pakketen in één brochure.

De voordelen van een Exclusive SLA

Een Exclusive SLA biedt organisaties die hoge eisen stellen aan onze service het hoogst mogelijke serviceniveau.

  • Het meest complete servicepakket met de hoogst mogelijke garanties.
  • Service gericht op de continu beschikbaarheid van applicaties (Release Management, Change Management, Problem Management, SLA Management).
  • Een SLA Manager met wie je een persoonlijke relatie onderhoudt. Deze bewaakt het nakomen van afspraken, verzorgt rapportages daarop en bespreekt de resultaten met je. In het geval van calamiteiten neemt de SLA Manager passende maatregelen.

Bekijk de andere SLA's:

Ronald weet of SLA Exclusive past bij jouw organisatie

Waar kunnen wij je bij helpen?

Wil je weten wat we met jouw gegevens uit dit formulier doen? Lees dan onze privacyverklaring.