Onze Service. Jouw oplossing
Voor alle vragen met betrekking tot het functioneren van software zijn wij bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08:00 uur tot 18:00 uur.
De servicedesk van Advisie voorkomt verstoringen óf lost ze op volgens vooraf gemaakte afspraken. Advisie biedt drie standaard servicepakketten óf service op maat. Een servicepakket is samengesteld uit servicecomponenten die het beste aansluiten op de mate van zekerheid, ondersteuning en service waar jouw organisatie of medewerkers behoefte aan hebben. Op de Service Solutions pagina staat alle informatie.
Exact
T.088 411 42 00
E. servicedesk@advisie.nl
Truckvision software (Relead)
T. +31 (0)85 04 66 020
E. helpdeskscanner@relead.nl
Start Teamviewer
De voorwaarden om remote werkzaamheden
te verrichten vind je hier.
Klantportaal
Via ons klantenportaal informeren wij pro-actief, kunnen vragen direct worden ingediend en de status van een lopend verzoek worden bekeken. Wij informeren pro-actief over evenementen, software updates en urgente supportmeldingen.
Veelgestelde vragen
Er worden dagelijks vragen ingediend bij onze Servicedesk, wij houden een lijst met veel gestelde vragen bij waarmee je misschien direct het antwoord kan vinden.
Staat de vraag er niet bij? Stel deze dan aan een van onze Servicedeskmedewerkers.