Onze Service. Uw oplossing.
De servicedesk van Advisie voorkomt verstoringen óf lost ze op volgens vooraf gemaakte afspraken. Advisie biedt u drie standaard servicepakketten óf service op maat. Een servicepakket is samengesteld uit servicecomponenten die het beste aansluiten op de mate van zekerheid, ondersteuning en service waar uw organisatie behoefte aan heeft. Op de Service Solutions pagina vindt u alle informatie.
Of probeer meteen de Advisie Service Selector en ontdek welk pakket het beste bij uw organisatie past.
Bel of mail Advisie
Voor al uw vragen met betrekking tot het functioneren van uw software kunt u ons bereiken van maandag t/m vrijdag van 08:00 uur tot 18:00 uur.
Remote Support
Advisie biedt u ook de mogelijkheid om remote werkzaamheden te verrichten middels Teamviewer. Meer informatie over de voorwaarden is hier beschikbaar.
Bel of mail Relead/ Truckvision
Voor al uw vragen met betrekking tot het functioneren van de Truckvision software van Relead kunt u terecht bij een aparte helpdesk.
Klik hier voor de helpdesk van Relead
U kunt ons ook bereiken via onderstaand telefoonnummer of per e-mail.
Klantportaal
Via ons klantenportaal kunt u Servicedesk vragen indienen, status inzien van lopende verzoeken en informeren wij u proactief.
Informatie zoals evenementen, software updates en urgente supportmeldingen.
We zien uw Servicedesk vraag graag tegemoet!
Veelgestelde vragen
Er worden dagelijks vragen ingediend bij onze Servicedesk, wij houden een lijst met veelgestelde vragen bij zodat u wellicht daar direct uw antwoord kunt vinden.
Staat uw vraag er niet bij dan kunt u natuurlijk een verzoek bij de Servicedesk indienen.