Het is mogelijk om een ‘hulp op afstand sessie’ op te zetten met een servicedesk medewerker van Advisie. Via deze sessie is de medewerker in staat om mee te kijken op uw scherm of om tijdelijk de controle van uw pc over te nemen.
Nadat u uw akkoord heeft gegeven op de gebruikerscondities kunt u beginnen met het downloaden van het programma dat u in staat stelt om gebruik te maken van Remote Support. Onze medewerker zal u vervolgens een inlogcode verstrekken waarmee u de ‘hulp op afstand sessie’ kunt opstarten.
Als u op enig moment de ‘hulp op afstand sessie’, om welke reden dan ook, wilt afbreken kunt u op de ‘cancel’ knop drukken in het connectie scherm. De ‘hulp op afstand sessie’ zal dan direct beëindigd worden en hebt u direct weer de volledige controle over uw pc.
Door het klikken op de ‘akkoord’ knop onderin dit scherm accepteert u een sessie waarbij, vanaf afstand, een medewerker van Advisie gedeeltelijke of volledige controle over uw pc zal hebben. Hoewel de programmatuur waarmee de Remote Support Sessie opgestart kan worden met zorgvuldigheid is samengesteld, kan het voorkomen dat deze programmatuur -om welke reden dan ook- niet functioneert zoals beoogd. Hierbij kan niet worden uitgesloten dat schade ontstaat aan bijvoorbeeld programmatuur of data op uw pc.
Advisie is niet aansprakelijk voor eventuele schade in welke vorm dan ook die voortvloeit of verband houdt met het gebruik van de Advisie Remote Support dienst.
Als u op enige wijze onzeker bent over de identiteit, technische kunde of anderzijds van de support medewerker die de Remote Support Sessie gaat opstarten dan wel over de programmatuur zelf, kies dan voor ‘Graag eerst meer informatie over deze toepassing’.
Let op: U dient voor deze service te beschikken over een remote beheer supportcontract. Wilt u hier meer over weten neem dan contact met ons op.