Service Level Agreement
Extensive

Een Extensive SLA biedt kortere respons- en oplostijden. Je krijgt directe toegang tot de experts van ons SLA Team via een eigen telefoonnummer. Daarnaast is ons SLA Team op de hoogte van jouw bedrijf en processen.

Wij adviseren een Extensive SLA als je een hoge afhankelijkheid hebt van de beschikbaarheid van je applicaties. Extensive is niet alleen gericht op het bieden van goede ondersteuning op het moment dat je een storing ervaart.

Door tijdig actie te ondernemen op aspecten die tot (ver)storingen kunnen leiden worden storingen voorkomen. Jouw systeem wordt pro-actief door onze specialisten gemonitord.

Vergelijk de drie Service Level Agreements (SLA's)

De verschillen en mogelijkheden van onze SLA-pakketen in één brochure.

De voordelen van een Extensive SLA

De Extensive SLA biedt meer garanties met kortere respons- en oplostijden. Dit is belangrijk als de afhankelijkheid van de beschikbaarheid van de applicaties hoog is.

  • Het is vooral geschikt voor organisaties die directe toegang willen tot proactieve monitoring en specialistische (remote) ondersteuning.
  • Een SLA pakket voor middelgrote organisaties, eventueel met buitenlandse vestigingen en directe toegang tot specialistische kennis.
  • Het systeem wordt door onze specialisten proactief gemonitord op aspecten die tot (ver)storingen zouden kunnen leiden.

Bekijk de andere SLA's:

Weten of SLA Extensive aansluit op jouw behoefte? 

Waar kunnen wij je bij helpen?

Wil je weten wat we met jouw gegevens uit dit formulier doen? Lees dan onze privacyverklaring.