Een Service Level Agreement (SLA) dat past

Het is belangrijk om goede afspraken te maken over het serviceniveau waar jouw organisatie behoefte aan heeft.
Op die manier ben je er altijd van verzekerd dat de continuïteit van de kritieke processen in voldoende mate gewaarborgd is.
Alle gemaakte afspraken worden vastgelegd in een Service Level Agreement (SLA).

Vraag en Antwoord

Het ERP-systeem is van essentieel belang voor de dagelijkse bedrijfsvoering. De serviceverlening van Advisie is er daarom op gericht om verstoringen van het systeem zo veel mogelijk te voorkomen. Mocht er zich toch een verstoring voordoen, dan wordt deze volgens vooraf gemaakte afspraken door onze servicedesk opgelost. De servicedesk is ook beschikbaar om antwoord te geven op alle overige vragen.

Via ons eigen klantenportaal kan iedereen met een inlog vragen indienen, maar ook op ieder moment de status daarvan volgen.

De servicepakketten

Advisie biedt drie standaard servicepakketten: Essentials, Extensive of Exclusive. Het servicepakket is samengesteld uit die servicecomponenten die het beste aansluiten op de mate van zekerheid, ondersteuning en service waar jouw organisatie behoefte aan heeft: 

Wanneer er specifieke eisen of wensen zijn, of de processen in de organisatie vragen om afwijkende afspraken op meerdere, kritische onderdelen, dan bieden wij de service solution Comfort.

 

Essentials        

Hulp bij het kiezen
van het juiste servicepakket

Advisie Service Selector

De selector adviseert het pakket dat het beste overeenkomt met de eisen en wensen die u aan onze dienstverlening stelt. Na het invullen van deze vragenlijst ontvangt u een passend advies voor een service pakket. Het beantwoorden van de vragen duurt hooguit enkele minuten. Klik door naar de Advisie Service Selector pagina om de vragenlijst in te vullen en een advies te ontvangen. 

Service Solutions brochure

In de brochure hebben we de verschillen en mogelijkheden van onze SLA-contracten op een rij gezet. Hiermee heeft u een handig document met een goed overzicht om de juiste keuze te kunnen maken. Download de brochure.

Op deze pagina's vindt u meer informatie over:

Advisie SLA service pakketten

Ronald kan alles vertellen over onze service solutions

Waar kunnen wij bij helpen?