Service Level Agreement
Essentials

Met een Essentials-pakket weet je waar je aan toe bent:
We maken heldere afspraken over response- en oplostijden.

De Servicedesk beantwoord functionele vragen over de applicaties en biedt hulp bij technische vragen zoals bij de installatie en update van software. De Servicedesk verleent remote assistentie om (ver)storingen te verhelpen. Essentials is met name geschikt voor organisaties voor wie de software niet bedrijfskritisch is. 

Vergelijk de drie Service Level Agreements

De verschillen en mogelijkheden van onze SLA-pakketen in één brochure.
Download vrijblijvend.

Download de brochure direct 

 

Geen standaard onderhoudsovereenkomst

Het Essentials-pakket biedt een bredere ondersteuning dan een standaard onderhoudsovereenkomst.
Het Service Level Agreement legt afspraken vast over beschikbaarheid, respons- en oplostijden.

* Essentials voorziet in een basisondersteuning en is met name geschikt voor 1 vestiging en ca. 10 werkplekken.
* De beschikbaarheid van de applicatie en (ver)storingen kunnen tijdelijk worden opgevangen zonder al te grote gevolgen.
* De applicatie en het platform zijn in eigen beheer of is uitbesteed aan een IT dienstverlener of (cloud)provider.

 

Ronald kan alles vertellen over SLA Essentials

Waar kunnen wij bij helpen?