Door Dieuwke van Bekkum
8 minuten

Wij volgen de ontwikkelingen rondom het coronavirus uiteraard ook op de voet om de gezondheid en veiligheid van iedereen in acht te nemen. Dit doen wij mede gebaseerd op de adviezen van het RIVM en de overheid. De medewerkers van Advisie, ComputerPlan en Relead werken om deze reden overwegend vanuit huis.

Hoe kunnen wij u van dienst zijn?

Consultancy 
Onze consultants helpen u ook in deze periode graag verder en de afspraken die al gepland staan kunnen remote plaatsvinden. Heeft u vragen omtrent uw situatie dan kunt u contact met ons opnemen door een mail te sturen naar planning@advisie.nl.

Adviseurs| Accountmanagers
Onze adviseurs staan voor u klaar om u te helpen. Zij staan u graag telefonisch te woord of maken een afspraak die natuurlijk ook remote kan plaats vinden. Verstuur uw aanvraag via onderstaand formulier en zij nemen contact met u op.

Servicedesk Advisie
Voor al uw vragen met betrekking tot het functioneren van uw software kunt u ons nog steeds bereiken van maandag t/m vrijdag van 08:00 uur tot 18:00 uur.

Meer weten over dit onderwerp?
Bel ons op +31 (0)35 60 36 500 of stuur een bericht.


Klantportaal
Via ons klantenportaal kunt u ook vanuit huis vragen indienen bij onze Servicedesk, de status inzien van lopende verzoeken en informeren wij u. Ga naar: https://advisie.nl/klantportaal.

Heeft u nog geen inlog voor het klantportaal vraag hem dan nu direct aan via servicedesk@advisie.nl.