Donderdag 15 september 2016 werd, ter ere van de 35ste verjaardag van Advisie, haar eerste klantendag gevierd genaamd AdVIP. Met het thema sport en innovatie was de gloednieuwe KNVB Campus in Zeist de juiste locatie voor het presenteren van de vernieuwingen binnen Advisie. Zo werden de nieuwe huisstijl en de Advisie Cloud gepresenteerd. Ook werd er gekeken naar de mogelijkheden van spraakherkenning binnen het ERP systeem.
Niet alleen Advisie presenteerde innovaties, ook Exact, hoofdsponsor van AdVIP presenteerde de innovatie roadmap. Dit werd tijdens een plenaire sessie gedaan door Paul Ramakers, directeur Business Solutions bij Exact.
In de pauzes hoefden de deelnemers zichniet te vervelen, op het tech-veld konden onze klanten kennis maken met onder andere de Robot arm van Delft Robotics. Deze robot pikt orders in de groothandel door gebruik te maken van kunstmatige intelligentie. Ook konden bezoekers als een van de eerste de Hololens van Microsoft proberen. Hologrammen van objecten en personen waren zichtbaar in de ruimte via de Hololens. Deze konden door middel van handbewegingen worden verplaatst of aangepast.
Voor de branches Supply Chain en Dienstverlening werden aparte trainingssessies gehouden, zodat de deelnemers ook met concrete tips en tricks naar huis gingen. Aansluitend werden de partnersessies van Sumatra, Scan Sys en Parentix druk bezocht.
Een aantal klanten had een ‘Meet the coaches’ sessie ingepland waarbij ze 20 minuten met een van de Advisie consultants konden sparren over uiteenlopende onderwerpen.
We kijken terug op een geslaagde dag met veel positieve feedback van onze klanten. Zien we u volgend jaar weer?
Meer weten over dit onderwerp?
Bel ons op +31 (0)35 60 36 500 of stuur een bericht.