Service Level Agreement
Extensive

Een Extensive-pakket biedt meer garanties met kortere respons- en oplostijden. Binnen de Servicedesk zijn er twee vaste contactpersonen en is er directe toegang tot specialistische ondersteuning. 

Wij adviseren een SLA Extensive als de afhankelijkheid van de beschikbaarheid van de applicaties hoog is. Extensive is niet alleen gericht op het bieden van goede ondersteuning op het moment dat er een storing is. Door tijdig actie te ondernemen op aspecten die tot (ver)storingen kunnen leiden worden storingen voorkomen. Het systeem wordt pro-actief door onze specialisten gemonitord.

Vergelijk de drie SLA pakketten

De verschillen en mogelijkheden van onze SLA-contracten in één brochure.
Download vrijblijvend.

Download de brochure direct 

Pro-actieve monitoring en (remote) ondersteuning

Het Extensive-pakket biedt meer garanties met kortere respons- en oplostijden.
Dit is belangrijk als de afhankelijkheid van de beschikbaarheid van de applicaties hoog is.

* Het is vooral geschikt voor organisaties die directe toegang willen tot pro-actieve monitoring en specialistische (remote) ondersteuning.
* Een SLA pakket voor middelgrote organisaties, eventueel met buitenlandse vestigingen en directe toegang tot specialistische kennis.
* Het systeem wordt door onze specialisten pro-actief gemonitord op aspecten die tot (ver)storingen zouden kunnen leiden.

Weten of SLA Extensive aansluit op jouw behoefte? 

Waar kunnen wij bij helpen?