Grip op service- en transportprocessen

Service management is dienstverlening gericht op onderhoud en het leveren van goederen. Iedere service gerichte organisatie moet uitblinken in service om te voldoen aan de verwachtingen van de klant. Service management software helpt bij het verkrijgen van efficiënte routes en planning, verhogen van het aantal opdrachten en het verbinden van de binnen- en buitendienst.

Optimaal service management

Klanten verwachten foutloze, snelle en vriendelijke service. Service management software optimaliseert het service proces vanaf het inplannen van de ticket of opdracht tot het uitsturen van de factuur. 

In service management software worden alle gegevens en activiteiten van service, opdrachten, materialen en oplossingen gedocumenteerd en beheerd. Met deze gegevens is ieder service proces tot in detail bekend en plan je direct de juiste medewerker voor de klus. 

Door data gestuurd te werken in de software kun je service voorspellen en op basis van historie patronen herkennen. Dit geeft je de mogelijkheid om proactieve service te bieden en klantverwachtingen te overtreffen!

Herken jij een van deze uitdagingen:

  • Tijdigheid van service: we handelen reactief.
  • Samenwerking: veel tijd kwijt aan overbrengen informatie.
  • Betrouwbaarheid van data: veel handmatige handelingen.
  • Inefficiëntie: voldoen aan de verwachtingen van de klant.
  • Administratie: kwijtraken bonnetjes of historie.

 

Heb je vragen of behoefte aan advies?

Download het whitepaper

Krijg grip op service- en transportprocessen


Uw cookies zijn niet geaccepteerd

Op deze plaats wordt normaal een dynamische element getoond, zoals bijvoorbeeld een video. Omdat u cookies niet geaccepteerd hebt, kunnen we dat helaas (nog) niet doen. Accepteer snel alle cookies onderaan in de cookiemelding of op onze Cookiepagina.


Inzicht in het hele serviceproces

Servizio is service management software dat bestaat uit een digitaal planbord, een service app, volledige integratie met de administratie in Exact Globe & Synergy en mogelijkheid om uit te breiden met IoT of Fleet Management.

Het digitale planbord is de hub waar alle informatie over openstaande of binnenkomende tickets, de realtime status en locatie van de buitendienst, en de routeoptimalisatie samenkomt. Vanuit hier is de planner in controle over te optimale route voor iedere medewerker en stuurt ze aan op basis van status en locatie. 

Alle informatie voor de buitendienst komt binnen op de Servizio app. Hier zien ze de optimale route naar de opdracht, navigeren ze erheen (met automatische registratie van kilometers/reistijd) en houden ze de gespendeerde tijd en materialen van de opdracht bij. Wanneer de klus is afgerond genereerd Servizio automatisch de werkbon die ondertekend wordt door de klant en direct wordt teruggestuurd naar de administratie in Exact om te worden verwerkt. 

Software voor Service management

De service management oplossing is een combinatie tussen Exact Servicemanagement en onze eigen module Servizio voor Service management of Servizio voor Transport. Bekijk de software oplossingen:

 

 

 

 

Jeroen helpt graag om alle voordelen van Servizio inzichtelijk te krijgen.

Laat hier jouw gegevens achter, dan nemen wij contact op: