Exact Globe

Periodiek zal er een nieuwe versie van Exact Software verschijnen. Om deze update(s) te downloaden heeft u toegang tot de Exact Customer Portal nodig. Heeft u geen toegang tot de Customer Portal? Laat het onze Servicedesk dan weten.

Omdat er meerdere types van installaties mogelijk zijn, wijzen wij u door naar de helpdocumentatie van Exact Software:

  • Meer informatie over het updaten van Exact Globe Next vind u via deze link.
  • Wil u weten wat het verschil is tussen een netwerkinstallatie en een standalone installatie? Klik dan hier.

Meer vragen over Exact Globe? Klik dan hier.

Hebben wij uw vraag over het updaten van Exact Globe nog niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze afdeling Servicedesk via het telefoonnummer 0800 23 84 743 of stel uw vraag op ons klantportaal.



Uw antwoord niet kunnen vinden?

Stel uw vraag via het formulier of bel onze servicedesk. We helpen u graag verder!

+31 (0)30 227 31 97

Ma t/m vr 9:00 - 17:00

Bel ons

In drie stappen de beste oplossing voor u.

  1. Deel uw wensen of uitdaging met ons via telefoon of contactformulier.
  2. We zoeken een specialist die ervaring heeft met uw vraagstuk voor u op. Hij of zij neemt contact met u op.
  3. Na een kennismaking weet u precies wat uw mogelijkheden zijn. Mogen we een offerte uitbrengen?