Digital Afternoon op vrijdag van 13:00 - 17:00 uur
Vanaf vrijdag 12 januari 2024, starten we met een initiatief dat gericht is op het verbeteren van onze ondersteuning. De Advisie Servicedesk is op elke vrijdagmiddag van 13:00 tot 17:00 uur uitsluitend digitaal bereikbaar via het Advisie klantportaal of per e-mail.
Waarom deze verandering?
We hebben gemerkt dat steeds meer klanten de voorkeur geven aan digitale communicatie als een praktische en efficiënte methode om met ons in contact te komen. Via de FAQ (Frequently Asked Questions) op onze website kun je al eenvoudig en snel antwoorden vinden op veelvoorkomende vragen. Deze wordt ook bijgehouden door onze Servicedesk.
Daarnaast staat het Advisie Klantportaal 24/7 tot je beschikking, waar je op elk moment van de dag snel en veilig een ticket kunt indienen, de status van de ticket kunt bekijken en online contact hebt met onze servicedeskmedewerkers..
We zijn ervan overtuigd dat deze verandering zal bijdragen aan een nog betere ondersteuning voor jou en je organisatie.
Uitzondering: SLA-contracten
Alle gemaakte afspraken die zijn vastgelegd in jouw Service Level Agreement (SLA) zijn leidend en daar heeft dit bericht dus geen invloed op. Op die manier ben je er altijd van verzekerd dat de continuïteit van de kritieke processen voldoende gewaarborgd blijft.
Wil je meer weten over SLA-contracten?
Kijk dan op: Advisie Business Solutions SLA en/of Advisie IT Solutions SLA
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang elk kwartaal het laatste nieuws, Exact updates en relevante inspiratie in je inbox.