Advisie klantportaal

De hoofdcontactpersoon binnen de organisatie beheert de toegangsrechten voor zijn/haar collega’s. Bent u zelf de hoofdcontactpersoon en heeft u nog geen account voor het Klantportaal, dan kunt u dit aanvragen door contact op te nemen met de Servicedesk.

De Servicedesk medewerker maakt een account voor u aan en vervolgens ontvangt u een link waarmee u uw account kunt activeren en uw eigen wachtwoord kunt kiezen. Vervolgens kunt u de toegangsrechten voor uw collega's beheren via het menu [mijn collega's]. Hier vindt u een overzicht van alle contactpersonen, wie er wel en niet toegang hebben en kunt u per persoon rechten toekennen, verwijderen of een wachtwoord reset aanvragen. Als tweede verificatie gaat er een activatiemail naar de betreffende collega. Deze kan via een linkje zelf het account activeren en een wachtwoord kiezen.

Bent u geen hoofdcontactpersoon, dan kunt u de toegang intern aanvragen. Weet u niet zeker of u de hoofdcontactpersoon bent of wie de hoofdcontactpersoon uit uw organisatie is? Neem dan contact op met de Servicedesk via telefoonnummer 0800 23 84 743 of door te mailen naar servicedesk@advisie.nl. Onze medewerkers helpen u hier graag bij!