Portal Builder

Met Portal Builder kunt u uw klanten of relaties eenvoudig digitaal een service-afspraak laten inplannen met bijvoorbeeld een medewerker of monteur. Hoe dat werkt? Dat hebben we hieronder uitgelegd.

  • Uw klant wil digitaal een service afspraak inplannen met een van uw medewerkers en vult op uw website een formulier in
  • In het webformulier kan uw klant de gewenste datum, tijd en locatie aangeven. Ook kan hij een voorkeur voor een medewerker aangeven 
  • Na het invullen van het formulier wordt er een workflow gestart binnen Exact Globe of Synergy Enterprise en ontvangt de afdeling Planning het verzoek
  • Er wordt vervolgens een afspraak ingepland en uw klant wordt via een email op de hoogte gesteld van de afspraak
  • Mocht uw klant de service afspraak afspraak digitaal willen wijzigen, dan kan hij dit middels een webformulier aangeven
  • De volledige correspondentie tussen uw medewerker en uw klant is zichtbaar voor de klant; zo wordt de druk op uw klantenservice direct verlicht!

Wilt u ook graag uw relaties de mogelijkheid geven om digitale serviceafspraken in te plannen? Neem dan contact op met Stefanie van den Born. 

Gratis advies



Uw antwoord niet kunnen vinden?

Stel uw vraag via het formulier of bel onze servicedesk. We helpen u graag verder!

+31 (0)30 227 31 97

Ma t/m vr 9:00 - 17:00

Bel ons

In drie stappen de beste oplossing voor u.

  1. Deel uw wensen of uitdaging met ons via telefoon of contactformulier.
  2. We zoeken een specialist die ervaring heeft met uw vraagstuk voor u op. Hij of zij neemt contact met u op.
  3. Na een kennismaking weet u precies wat uw mogelijkheden zijn. Mogen we een offerte uitbrengen?