MEE | GGZ | Jeugdzorg

Een groot deel van afspraken met leveranciers zit in de hoofden van medewerkers of staan op persoonlijke aantekeningen. Soms zijn afspraken verpakt in andere systemen zoals de financiële- of projectadministratie. Door deze informatie niet langer te laten ‘zweven’ vinnen de organisatie, maar op te slaan in een Customer Relation Management (CRM) systeem, worden afspraken en relatiegegevens inzichtelijk. Exact voor CRM maakt een einde aan de grenzen tussen afdelingen en processen. Ongeacht de afdeling of de medewerker, iedereen gebruikt dezelfde relatiegegevens en beschikt over dezelfde contactgegevens. Het is wel noodzakelijk dat er voldoende draagvlak is binnen uw zorginstelling voor een CRM-systeem. Het systeem valt of staat immers bij het consequent vastleggen van informatie.



Uw antwoord niet kunnen vinden?

Stel uw vraag via het formulier of bel onze servicedesk. We helpen u graag verder!

+31 (0)30 227 31 97

Ma t/m vr 9:00 - 17:00

Bel ons

In drie stappen de beste oplossing voor u.

  1. Deel uw wensen of uitdaging met ons via telefoon of contactformulier.
  2. We zoeken een specialist die ervaring heeft met uw vraagstuk voor u op. Hij of zij neemt contact met u op.
  3. Na een kennismaking weet u precies wat uw mogelijkheden zijn. Mogen we een offerte uitbrengen?