MEE | GGZ | Jeugdzorg

Door te werken met onze geïntegreerde oplossing, kunnen veel handmatige handelingen worden geautomatiseerd. Zo hoeft een inkoopaanvraag slechts één keer in het systeem te worden ingevoerd. Na invoer wordt de aanvraag automatisch in de workflow van de budgetverantwoordelijke geplaatst. Als budgetverantwoordelijke wilt u het liefst met één druk op de knop inzicht in het beschikbare budget, de openstaande facturen en de inkoopaanvragen. Door deze informatie met elkaar te integreren, heeft u altijd alle benodigde informatie bij de hand om de aanvraag feitelijk te kunnen beoordelen. Daarnaast biedt het systeem de mogelijkheid contracten, kosten en doorlooptijden per leverancier weer te geven. Hierdoor kunt u goed afwegen welke middelen u bij welke leverancier wilt afnemen. Bovendien voorkomt u geldverspilling door het niet tijdig opzeggen van lopende contracten.



Uw antwoord niet kunnen vinden?

Stel uw vraag via het formulier of bel onze servicedesk. We helpen u graag verder!

+31 (0)30 227 31 97

Ma t/m vr 9:00 - 17:00

Bel ons

In drie stappen de beste oplossing voor u.

  1. Deel uw wensen of uitdaging met ons via telefoon of contactformulier.
  2. We zoeken een specialist die ervaring heeft met uw vraagstuk voor u op. Hij of zij neemt contact met u op.
  3. Na een kennismaking weet u precies wat uw mogelijkheden zijn. Mogen we een offerte uitbrengen?