Door te werken met onze geïntegreerde oplossing, kunnen veel handmatige handelingen worden geautomatiseerd. Zo hoeft een inkoopaanvraag slechts één keer in het systeem te worden ingevoerd. Na invoer wordt de aanvraag automatisch in de workflow van de budgetverantwoordelijke geplaatst. Als budgetverantwoordelijke wilt u het liefst met één druk op de knop inzicht in het beschikbare budget, de openstaande facturen en de inkoopaanvragen. Door deze informatie met elkaar te integreren, heeft u altijd alle benodigde informatie bij de hand om de aanvraag feitelijk te kunnen beoordelen. Daarnaast biedt het systeem de mogelijkheid contracten, kosten en doorlooptijden per leverancier weer te geven. Hierdoor kunt u goed afwegen welke middelen u bij welke leverancier wilt afnemen. Bovendien voorkomt u geldverspilling door het niet tijdig opzeggen van lopende contracten.
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang elk kwartaal het laatste nieuws, Exact updates en relevante inspiratie in je inbox.