VVT | Verpleeghuizen

Een groot deel van afspraken met leveranciers zit in de hoofden van medewerkers of staan op persoonlijke aantekeningen. Maar bij het wegvallen of overdracht aan een nieuwe collega is er een probleem. Door contracten op relatieniveau vast te leggen in een centraal Customer Relationship Management (CRM) systeem kan iedereen uit de organisatie (die daartoe bevoegd is) de gemaakte afspraken inzien. Daarnaast kunnen onderlinge conversaties worden geregistreerd. Zo heb je altijd inzichtelijk wie welke afspraken met de desbetreffende leverancier heeft gemaakt. Naast afspraken en contracten kunnen ook levervoorwaarden, doorlooptijden en prijzen worden vastgelegd.



Uw antwoord niet kunnen vinden?

Stel uw vraag via het formulier of bel onze servicedesk. We helpen u graag verder!

+31 (0)30 227 31 97

Ma t/m vr 9:00 - 17:00

Bel ons

In drie stappen de beste oplossing voor u.

  1. Deel uw wensen of uitdaging met ons via telefoon of contactformulier.
  2. We zoeken een specialist die ervaring heeft met uw vraagstuk voor u op. Hij of zij neemt contact met u op.
  3. Na een kennismaking weet u precies wat uw mogelijkheden zijn. Mogen we een offerte uitbrengen?