Welzijnszorg | GGD

De transitie in de langdurige zorg is in volle gang. Doordat de financiering nu anders is geregeld ontkomt u er niet aan uw interne processen aan te passen. Wij bieden één totaal oplossing waarmee u al uw processen geïntegreerd bij kunt houden. Zo ook contracten die u heeft met uw leveranciers en andere relaties. Door contracten op relatieniveau vast te leggen in een centraal Customer Relationship Management (CRM) systeem kan iedereen uit de organisatie (die daartoe bevoegd is) de gemaakte afspraken inzien. Daarnaast kunnen conversaties worden geregistreerd, zo heeft u altijd inzichtelijk wie welke afspraken heeft gemaakt. Naast afspraken en contracten kunnen ook leveringsvoorwaarden, doorlooptijden en prijzen worden vastgelegd. U kunt u dus snel en gemakkelijk werken door centrale opslag van relatie- en leverancier gegevens. Lees meer over het stroomlijnen van processen  

 

 



Uw antwoord niet kunnen vinden?

Stel uw vraag via het formulier of bel onze servicedesk. We helpen u graag verder!

+31 (0)30 227 31 97

Ma t/m vr 9:00 - 17:00

Bel ons

In drie stappen de beste oplossing voor u.

  1. Deel uw wensen of uitdaging met ons via telefoon of contactformulier.
  2. We zoeken een specialist die ervaring heeft met uw vraagstuk voor u op. Hij of zij neemt contact met u op.
  3. Na een kennismaking weet u precies wat uw mogelijkheden zijn. Mogen we een offerte uitbrengen?