Consumentenartikelen

Wij bieden een geïntegreerde oplossing om het bestel- en betaalproces binnen de groothandel te optimaliseren. Hierdoor reduceert u enerzijds de hoeveelheid handmatige handelingen en anderzijds heeft u snel inzicht in de stand van zaken. Met één druk op de knop heeft u inzicht in het budget, de opstaande facturen en de inkoopaanvragen. Door deze informatie met elkaar te integreren, beschikt u altijd over de meest actuele stand van zaken. Daarnaast heeft u inzicht in de lopende contracten per leverancier, minimale bestelgrootte, levertijden, prijzen en contactgegevens.



Uw antwoord niet kunnen vinden?

Stel uw vraag via het formulier of bel onze servicedesk. We helpen u graag verder!

+31 (0)30 227 31 97

Ma t/m vr 9:00 - 17:00

Bel ons

In drie stappen de beste oplossing voor u.

  1. Deel uw wensen of uitdaging met ons via telefoon of contactformulier.
  2. We zoeken een specialist die ervaring heeft met uw vraagstuk voor u op. Hij of zij neemt contact met u op.
  3. Na een kennismaking weet u precies wat uw mogelijkheden zijn. Mogen we een offerte uitbrengen?