Mbo
Hoger onderwijs
MEE | GGZ | Jeugdzorg
VVT | Verpleeghuizen

In plaats van te werken met ‘eilandsystemen’ biedt onze geïntegreerde oplossing mogelijkheden om het bestel- en betaalproces binnen uw organisatie te optimaliseren. Hierdoor reduceert u enerzijds de hoeveelheid handmatige handelingen en anderzijds heeft u snel inzicht in de stand van zaken. Als budgetverantwoordelijke wilt u het beschikbare budget, de openstaande facturen en de inkoopaanvragen met één druk op de knop weten. Door deze informatie met elkaar integreren, beschikt u altijd over de meest actuele stand van zaken. Hierdoor kunt u een gedegen beslissing nemen. Daarnaast is inzicht in de lopende inkoopcontracten met uw leveranciers essentieel. Om de voorkomen dat er geld wordt verspild met het niet tijdig opzeggen van lopende contracten, kunt u met onze software een signaal in uw workflow krijgen. Deze heeft inzicht in gegevens als: lopende contracten per leverancier, doorlooptijden, prijzen en contactgegevens per relatie. Wilt u hierover meer weten neem contact met ons op (telnr. 035 - 60 36 500) voor een vrijblijvend advies. 



Uw antwoord niet kunnen vinden?

Stel uw vraag via het formulier of bel onze servicedesk. We helpen u graag verder!

+31 (0)30 227 31 97

Ma t/m vr 9:00 - 17:00

Bel ons

In drie stappen de beste oplossing voor u.

  1. Deel uw wensen of uitdaging met ons via telefoon of contactformulier.
  2. We zoeken een specialist die ervaring heeft met uw vraagstuk voor u op. Hij of zij neemt contact met u op.
  3. Na een kennismaking weet u precies wat uw mogelijkheden zijn. Mogen we een offerte uitbrengen?