Hoe kan ik digitaal een service fspraak inplannen? Met Portal Builder kunt u uw klanten of relaties eenvoudig digitaal een service-afspraak laten inplannen met bijvoorbeeld een medewerker of monteur. Hoe dat werkt? Dat hebben we hieronder uitgelegd.
- Uw klant wil digitaal een service afspraak inplannen met een van uw medewerkers en vult op uw website een formulier in
- In het webformulier kan uw klant de gewenste datum, tijd en locatie aangeven. Ook kan hij een voorkeur voor een medewerker aangeven
- Na het invullen van het formulier wordt er een workflow gestart binnen Exact Globe of Synergy Enterprise en ontvangt de afdeling Planning het verzoek
- Er wordt vervolgens een afspraak ingepland en uw klant wordt via een email op de hoogte gesteld van de afspraak
- Mocht uw klant de service afspraak afspraak digitaal willen wijzigen, dan kan hij dit middels een webformulier aangeven
- De volledige correspondentie tussen uw medewerker en uw klant is zichtbaar voor de klant; zo wordt de druk op uw klantenservice direct verlicht!
Wilt u ook graag uw relaties de mogelijkheid geven om digitale serviceafspraken in te plannen?