Hoe kan ik digitaal een service afspraak inplannen? Met Portal Builder kunt u uw klanten of relaties eenvoudig digitaal een service-afspraak laten inplannen met bijvoorbeeld een medewerker of monteur. Hoe dat werkt? Dat hebben we hieronder uitgelegd.
- Uw klant wil digitaal een service afspraak inplannen met een van uw medewerkers en vult op uw website een formulier in
- In het webformulier kan uw klant de gewenste datum, tijd en locatie aangeven. Ook kan hij een voorkeur voor een medewerker aangeven
- Na het invullen van het formulier wordt er een workflow gestart binnen Exact Globe of Synergy Enterprise en ontvangt de afdeling Planning het verzoek
- Er wordt vervolgens een afspraak ingepland en uw klant wordt via een email op de hoogte gesteld van de afspraak
- Mocht uw klant de service afspraak afspraak digitaal willen wijzigen, dan kan hij dit middels een webformulier aangeven
- De volledige correspondentie tussen uw medewerker en uw klant is zichtbaar voor de klant; zo wordt de druk op uw klantenservice direct verlicht!
Wilt u ook graag uw relaties de mogelijkheid geven om digitale serviceafspraken in te plannen?
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang elk kwartaal het laatste nieuws, Exact updates en relevante inspiratie in je inbox.