De afdeling en organisatie

Expertise, kennis delen én open communicatie vormen de basis om succesvol samen te werken. Op de Servicedesk werken wij snel en doortastend en zetten service richting de klant centraal. De vraag achter de vraag stellen en hulp aanbieden als het kan. Service en gedrevenheid zitten in onze genen.

Het Servicedesk team bestaat uit enthousiaste collega-specialisten die ambitieus zijn en de beste oplossing bedenken voor de klant. Binnen dat team hebben we een eerste- en tweedelijns support, oplosgroepen, een SLA team en een technisch team. Hoewel dit lijkt op een afbakening, staat iedereen juist voor elkaar open en ondersteunen we elkaar daar waar nodig.

Binnen de organisatie is er volop gelegenheid om nog meer te leren, kennis op te doen en jezelf te ontwikkelen. Elke week wordt er tijdens een ochtendsessie gesproken over recente ontwikkelingen op het gebied van applicaties, de Servicedesk en organisatie breed. Daarnaast blijven we continu investeren in jouw persoonlijke ontwikkeling met de Advisie Academy of een persoonlijk budget.

4DEFB53A-9DBA-467E-9683-84E3576251FA@1xCreated with sketchtool.
Prima arbeidsvoorwaarden
081B26F0-AE33-423E-A184-B0FCFA291EB9@1xCreated with sketchtool.
Uitdagende functie met ruimte voor ontwikkeling
road@1x Created with Sketch.
Mogelijkheid om (deels) vanuit huis te werken
Naar het sollicitatie formulier
Wie ben jij

Jij helpt een klant graag verder door met jouw kennis, inlevingsvermogen en oplossingsgerichte skills net een stapje verder te denken. Door goed te luisteren en door te vragen weet jij de problemen boven tafel te krijgen. Jouw werk en denkniveau is MBO+/HBO en je hebt enkele jaren werkervaring met logistieke, financiële of IT bedrijfsprocessen. Bij voorkeur met Exact ERP software. Verder ben je servicegericht, communicatief sterk, stressbestendig en analytisch.

We verwachten niet dat je kennis van alle onderstaande onderdelen hebt, maar we hebben wel een lijstje waar wij en onze klanten heel erg blij van worden

  • Exact Globe
  • Exact Synergy
  • Exact WMS, HR Payroll Plus, Expense Management, Purchase to Pay etc.
  • ScanSys en/of Elvy
  • Orbis TaskCentre of Portal4U van Orbis
  • Microsoft Reporting Services of Sumatra.


Sluit dit nog niet helemaal aan bij jouw profiel? Bekijk dan ook de vacature
Servicedesk Medewerker Doorgroeien kan altijd!

Ali Simsir - over senior servicedesk medewerker
"Mijn collega’s zijn samenwerkingspartners:
we zijn betrokken, hebben expertise en een gezamenlijk doel."

Ali Simsir | Teamlead Servicedesk
Lees zijn verhaal

welkom bij advisie

Advisie biedt
  • Een zelfstandige en verantwoordelijke functie met alle ruimte om jezelf te ontwikkelen.
  • Onderdeel te worden van een prijswinnend team met gezellige en gedreven collega's.
  • Prima arbeidsvoorwaarden en een goed salaris.
  • Een mooie werkplek in Eemnes of Delft, die beiden per auto goed bereikbaar zijn.
  • De mogelijkheid om hybride te kunnen werken.
  • De beschikking over een laptop en telefoon.

Solliciteren

Vragen? Neem contact op met Gerrie Groen via recruitment@advisie.nl.

Acquisitie o.b.v. vacatures wordt niet op prijs gesteld en er zal niet op worden gereageerd.

Wij kijken uit naar jouw reactie

Wil je weten wat we met jouw gegevens uit dit formulier doen? Lees dan onze privacyverklaring.