Door Dieuwke van Bekkum
8 minuten

PLMA heeft de CRM module en Multiconnector 

De Private Label Manufacturers Association (PLMA) werkt met Exact Synergy Enterprise, onze CRM module en de Multiconnector. Exact Synergy  Enterprise vertegenwoordigt de belangrijkste bron van informatie en het is de plek waar processen worden geborgd. Via verzoeken delen medewerkers informatie, worden acties afgehandeld en vastgelegd. Hierdoor kunnen deze later eenvoudig worden teruggevonden.

Het verhaal van PLMA laat zien hoe een organisatie stappen neemt in het digitaliseren van processen met de inzet van Advisie Solutions. International Council is het Europese kantoor van de Private Label Manufacturers Association (PLMA), een Amerikaanse non-profit organisatie. 

Herhalende configuraties en jaarlijkse controles

PLMA werkte voorheen met MS Excel om de aanmeldingen voor events uit te wisselen tussen Exact Synergy Enterprise en N200 Visit. Alessandro Verwey (Manager Information Technology) weet als geen ander hoe arbeidsintensief deze koppeling tot stand is gekomen.

Elk jaar moesten verschillende onderdelen voor de koppeling opnieuw geconfigureerd en gecontroleerd worden. Met de komst van de Multi Connector van Advisie, die een naadloze koppeling met Exact Synergy realisteert, behoort dit tot het verleden. 

"Klanten en stakeholders kunnen zelf hun zaken regelen binnen de centrale omgeving van Synergy Enterprise"

PLMA

Beurs van PLMA in 2017 met private label producten    


Goede service met een automatische workflow. Digitale dienstverlening richting klanten en andere stakeholders is een essentieel onderdeel bij een goede dienstverlening. Niet alleen omdat bestaande, waardevolle informatie direct beschikbaar kan worden gesteld, maar ook omdat de interactie vanuit 1 centrale omgeving Exact Synergy Enterprise, kan worden onderhouden.

PLMA had al een webformulier waarmee klanten en stakeholders zich online kunnen registreren, maar de wens bestond om de aanmeldingen direct vast te leggen in Synergy Enterprise. Daarnaast moest er ook een automatische workflow komen, zodat de medewerkers van PLMA de verzoeken direct kunnen opvolgen.

"Op de werkvloer van PLMA spreekt men enthousiast van een ’poppetje’ dat staat te springen om informatie te mogen uitwisselen."

PLMA


Een demo van de CRM Module gaf de doorslag

De volgende stap kreeg vorm tijdens AdVIP, de klantendag van Advisie, daar kregen we een live demonstratie van de Add-ons van Advisie, dat zijn modules on-top-of Exact. Dat gaf gelijk een duidelijk beeld van alle mogelijkheden en we konden direct van gedachten wisselen over de efficiëntieslagen die daarmee voor PLMA gerealiseerd konden worden. Dat heeft ons idee over de voordelen en mogelijkheden bevestigd, aldus Alessandro Verwey.
 

Klantportaal in de huisstijl van PLMA

Door de implementatie van een klantportaal kan PLMA haar klanten en stakeholders direct en veilig zelf een deel van hun zaken laten regelen binnen de centrale omgeving van Synergy Enterprise. De stijl van de module staat volledig op zichzelf waardoor de User Interface ontwikkeld is conform de huisstijl van PLMA. Daarnaast is het ook mogelijk een keuze te maken uit een van de 5 talen: Engels, Frans, Duits, Spaans of Italiaans.

Andere klantverhalen
Zuyd Hogeschool
Econsultancy

 

 



Mogelijk ook interessant