Advisie klantportaal

Heeft u een aanvullende of gewijzigde wens in een lopend project of op een project dat eerder is uitgevoerd? Volg dan onderstaande stappen om een wijzigingsverzoek in te dienen in het Advisie klantportaal.

1. Log in met uw gegevens op www.advisie.nl/klantportaal. Nog geen inloggegevens? Lees hier hoe u toegang tot het Advisie klantportaal kunt aanvragen.

2. Klik in het menu aan de linkerkant op 'Request for Change'. Op deze pagina ziet u al uw (openstaande) wijzigingsverzoeken.

3. Klik vervolgens op de knop 'Nieuw'. Er opent zich een nieuw scherm (zie screenshot onderaan).

3. Vul onderstaande velden in:

  • Projectcode: kies het project waarop uw wijzigingsverzoek van toepassing is.
  • Omschrijving: omschrijf in dit veld de aard van uw wijziging.
  • Toelichting: licht uw wijzigingsbehoefte zo goed mogelijk toe.
  • Bijlage (optioneel): koppel eventueel een screenshot of document om uw toelichting te verduidelijken.

4. Klik op de knop 'Bewaren' om uw wijzigingsverzoek in te dienen.

Is uw vraag hiermee nog niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze afdeling Servicedesk via het telefoonnummer 0800 23 84 743 of stel uw vraag op ons klantportaal. Meer vragen over het Advisie klantportaal? Klik dan hier.