Volg onderstaande stappen om een nieuw servicedesk ticket aan te maken in het Advisie klantportaal.
1. Log in met uw gegevens op www.advisie.nl/klantportaal. Nog geen inloggegevens? Lees hier hoe u toegang tot het Advisie klantportaal kunt aanvragen.
2. Klik in het menu aan de linkerkant op 'Servicedesk'.
3. Klik vervolgens op de knop 'Nieuw'. Er opent zich een nieuw scherm (zie screenshot onderaan).
4. Vul onderstaande velden in:
- Omschrijving: omschrijf in dit veld de aard van uw vraag of probleem.
- Classificatie: deze waarde wordt automatisch ingevuld en hoeft u niet te wijzigen.
- Impact: geef aan hoeveel gebruikers er door het issue worden geraakt.
- Urgentie: geef aan of het om een vraag of storing betreft. Geef in het geval van een storing ook aan wat de urgentie is.
- Productlijn: kies het product waarop uw vraag of probleem betrekking heeft.
- Toelichting: licht uw melding melding zo goed mogelijk toe. Dit komt de behandeling ten goede.
- Bijlage (optioneel): koppel eventueel een screenshot of document om uw toelichting te verduidelijken.
5. Klik op de knop 'Bewaren' om uw ticket aan te maken.
Is uw vraag hiermee nog niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze afdeling Servicedesk via het telefoonnummer 088 411 42 00 of stel uw vraag op ons klantportaal. Meer vragen over het Advisie klantportaal? Klik dan hier.
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang elk kwartaal het laatste nieuws, Exact updates en relevante inspiratie in je inbox.