Advisie klantportaal

Door onderstaande stappen te volgen, kunt u uw openstaande en afgehandelde tickets in het Advisie klantportaal raadplegen.

1. Log in met uw gegevens op www.advisie.nl/klantportaal. Nog geen inloggegevens? Lees hier hoe u toegang tot het Advisie klantportaal kunt aanvragen.

2. Klik in het menu aan de linkerkant op 'Servicedesk' (zie screenshot onderaan).

3. In het Servicedeskscherm worden standaard de actuele openstaande Tickets getoond. Wilt u de afgesloten Tickets zien? Klik dan op het pijltje achter 'Open' en kies voor ‘Afgehandeld’. Door voor de lege optie te kiezen, worden alle Tickets getoond.

4. In de zoekbalk kunt u desgewenst zoeken op een Ticketnummer of de omschrijving van een Ticket.

5. In de kolom status kunt u een viertal symbolen zien staan:

  • Een open slotje: uw Ticket is nog in behandeling.
  • Een gesloten slotje: uw Ticket is beantwoord door de Servicedesk.
  • Een knipperend uitroepteken: uw Ticket is aangevuld en er wordt een actie van u gevraagd.
  • Een vlaggetje: nadat een Ticket is gesloten, kunt u zelf beoordelen of u tevreden bent met het aangeboden antwoord. Bent u tevreden, dan ‘vlagt’ u het Ticket af. Bent u nog niet volledig geholpen, dan kunt u via de knop 'heropen' uw Ticket opnieuw voorleggen aan de Servicedesk.

Is uw vraag hiermee nog niet voldoende beantwoord? Neem dan contact op met onze afdeling Servicedesk via het telefoonnummer 0800 23 84 743 of stel uw vraag op ons klantportaal. Meer vragen over het Advisie klantportaal? Klik dan hier.