Jouw expertise maakt het verschil

 

Als Servicedesk Professional helpt jij onze klanten door het analyseren en oplossen van issues. Deze issues kunnen zowel functioneel, technisch als procesmatig van aard zijn. Jouw oplossingen en adviezen zorgen ervoor dat onze klanten onze software optimaal blijven benutten. Aan de hand van trainingen en learning-on-the-job, word je binnen 4-6 weken opgeleid tot één van onze Exact gecertificeerde professionals. Werken en diploma's halen doe je tegelijkertijd!

Expertise, kennis delen én open communicatie vormen de basis om succesvol samen te werken. Op de Servicedesk werken wij snel en doortastend en zetten service richting de klant centraal. De vraag achter de vraag stellen en hulp aanbieden als het kan. Service en gedrevenheid zitten in onze genen. Zoals onze collega Ali zegt: "Mijn collega’s zijn samenwerkingspartners: we zijn betrokken, hebben expertise en een gezamenlijk doel."

4DEFB53A-9DBA-467E-9683-84E3576251FA@1xCreated with sketchtool.
Uitstekende arbeidsvoorwaarden
081B26F0-AE33-423E-A184-B0FCFA291EB9@1xCreated with sketchtool.
Ruimte voor opleidingen en cursussen
Laptop van de zaak
Naar het sollicitatie formulier
Wat breng jij mee
  • MBO+/ HBO werk- en denkniveau.
  • Kennis van of ervaring met ERP-systemen, Exact Globe en/of Exact Synergy is een pre, maar anders bieden we alle ruimte om dit eigen te maken.
  • Misschien weet je wel meer over Scan Sys, Orbis Task centre, Eddon. Elvy of Sumatra. Dat is ook van toegevoegde waarde.
  • Klantgericht, stressbestendig en analytisch.
  • De vaardigheid om vragen en oplossingen goed te beschrijven.

We verwachten niet dat je alle kennis van de software of procesoptimalisaties al onder de knie hebt. Er is ruimte voor groei. Maar dat betekent wel dat je nieuwsgierig bent om nieuwe materie eigen te maken en dat je jezelf graag wilt ontwikkelen.

Binnen de organisatie is er volop gelegenheid om nog meer te leren, kennis op te doen en jezelf te ontwikkelen. Elke week wordt er tijdens een ochtendsessie gesproken over recente ontwikkelingen op het gebied van applicaties, de Servicedesk en organisatie breed. Daarnaast blijven we continu investeren in jouw persoonlijke ontwikkeling met de Advisie Academy of een persoonlijk budget.

Bekijk ook de vacature  Servicedesk Consultant en ontdek welke rol het beste bij jou past. 

Ali Simsir - over senior servicedesk medewerker
"Mijn collega’s zijn samenwerkingspartners:
we zijn betrokken, hebben expertise en een gezamenlijk doel."

Ali Simsir | Teamlead Servicedesk
Lees zijn verhaal

Advisie | Waar kunnen we u mee helpen?
Wat wij jou kunnen bieden
  • Een uitdagende functie met alle ruimte om jezelf te ontwikkelen.
  • Onderdeel te worden van een prijswinnend team met gezellige en gedreven collega's.
  • Prima arbeidsvoorwaarden en een marktconform salaris.
  • De mogelijkheid om hybride te werken vanuit huis en op kantoor in Eemnes of Delft.
  • Beide kantoren liggen centraal in Eemnes en in Delft.
  • De beschikking over een laptop en we hebben een pensioenregeling.

Solliciteren

Natuurlijk ontvangen wij graag jouw motivatie en een CV per mail. Maar een goed gesprek aangevuld met een mooi CV vinden we ook goed. Maak gewoon een afspraak met ons. we horen graag van je. Voor deze afspraak of bij vragen kun je contact opnemen met Gerrie Groen via recruitment@advisie.nl.

Acquisitie o.b.v. vacatures wordt niet op prijs gesteld en er zal niet op worden gereageerd.

Wij kijken uit naar jouw reactie

Wil je weten wat we met jouw gegevens uit dit formulier doen? Lees dan onze privacyverklaring.